Veelgestelde vragen

Lees hier welke vragen door anderen zijn gesteld, zodat je deze zelf niet meer hoeft te stellen.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Aangezien wij een online platform zijn, maar ook een opleiding hebben en daarnaast een paardenbedrijf...kun je ons het beste bereiken door een mailtje te sturen. Wij streven ernaar om jou zo snel mogelijk te antwoorden!

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op elke product-pagina vind je de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen. Mocht dit niet lukken, kun je ons altijd een mailtje sturen, dan helpen wij jou graag verder!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is afhankelijk van wat je besteld hebt. Bij een boek wordt je bestelling zsm verzonden en bij een online pakket, wordt jouw account op DRDC Huddle direct aangemaakt. Hiervan krijg je een mailtje, waarmee je je verder kan aanmelden en jouw pakket of cursus kan vinden.

Hoe kan ik mijn bestelling vinden?

Je ontvangt direct na bestelling van ons een mail met daarin een bevestiging. Mocht je toch meer informatie willen of vragen hebben, kun je ons altijd een mailtje sturen.

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Dit kan binnen het checkout proces van jouw bestelling. Mocht dit nou toch niet lukken, stuur ons gerust een mailtje.

Bieden jullie ook cadeaubonnen aan?

In principe worden deze niet online aangeboden, maar wij denken graag met je mee. Stuur ons een mailtje met wat je in gedachte hebt en wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Heb je toch nog vragen of onduidelijkheden?

Wij staan voor je klaar! Vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om al je vragen te beantwoorden of onduidelijkheden weg te nemen.